راهنمای کامل خرید کیت ورزشی برای مبتدیان

راهنمای کامل خرید کیت ورزشی برای مبتدیان، یک فرد مبتدی چطور باید کیت تیم محبوبش را سفارش دهد؟

به گزارش مجله کیت‌وید، تقریبا تمامی علاقه‌مندان به فوتبال و مخصوصا هواداران تیم‌های مشهور خارجی تمایل دارند تا کیت‌های تیم محبوب‌شان را داشته باشند. با این حال، اگر فرد تا حالا تجربه خرید کیت باکیفیت را نداشته باشد و یا تا الان هیچ کیتی تهیه نکرده باشد، طبیعتا برای اولین بار یا حداقل تجربه یک خرید خوب و باارزش نیاز به راهنمایی افراد متخصص و باتجربه دارد. در این مطلب سعی داریم نکاتی را به ترتیب تحت عنوان راهنمای کامل خرید کیت ورزشی برای مبتدیان با شما در میان بگذاریم.

پیدا کردن یک فروشگاه معتبر فروش کیت

قبل از هرچیزی باید یک فروشگاه معتبر پیدا کنید که بتوانید به او اعتماد کنید. برای تجربه یک خرید آنلاین خوب، باید اطمینان حاصل کنید که مجموعه فروشنده کیت، مجوزهای لازم و قانونی را داشته باشد. به عنوان مثال، مجموعه کیت‌وید با بیش از 3 سال تجربه موفق در زمینه فروش کیت‌های وارداتی درجه یک، می‌تواند گزینه خوبی برای اعتماد کردن شما باشد چراکه این مجموعه دارای مجوز اینماد (نماد اعتماد تجارت الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت) است که با کلیک روی اینجا می‌توانید این مجوز را ببینید. داشتن سایت معتبر و شناخت شخص مدیرعامل مجموعه و دیدن چهره او، یکی از دیگر از موارد اعتمادساز یک فروشگاه اینترنتی به شمار می‌آید که شما در کیت‌وید همه اینها را به صورت یکجا در اختیار دارید.

تشخیص تفاوت بین کیت ورزشی اصلی و جعلی

به دلیل تعداد بالای فروشگاه‌های ارائه‌کننده کیت در سراسر ایران به شکل آنلاین و آفلاین و همینطور ورود جنس‌های جعلی به بازار، شما باید قبل از خرید بدانید که تفاوت‌های کیت ورزشی اصلی و جعلی در چیست؟! اگر شخص خریدار خودش نتواند کیفیت‌ها را از هم تشخیص دهد باید عواقب یک خرید کاملا بد را به جان بخرد! اما در صورتی که شما بدانید تفاوت‌های کیت ورزشی اصلی و جعلی در چیست، دیگر می‌توانید با خیال راحت خرید خود را از هرجایی انجام دهید. برای اینکه بتوانید تفاوت بین کیت ورزشی اصلی و جعلی را تشخیص دهید پیشنهاد می‌شود مطلب زیر را کامل مطالعه کنید.

انتخاب سایز دقیق

حالا که یک فروشگاه معتبر را پیدا کردیم و توانستیم کیت‌های اصلی را از جعلی جدا کنیم، وقت ثبت سفارش رسیده اما یک مشکل اساسی که بسیاری از افراد قبل از خرید آنلاین لباس با آن درگیر هستند انتخاب دقیق سایز است. به همین دلیل، مجموعه کیت‌وید جدولی برای انتخاب سایز دقیق شما تهیه کرده که می‌توانید خیلی راحت با اندازه‌گیری سایز خود براساس آن، انتخاب دقیق و بدون نقصی داشته باشید. با این همه، ما برای مشتریان ضمانت تعویض هم درنظر گرفتیم تا اگر کیت به دست شما رسید و از نظر سایز نیازی به تعویض داشت بتوانید خیلی راحت با ما هماهنگی کنید و آن را با یک سایز دیگر تعویض کنید.

تفاوت اصلی کیت‌های پلیری و هواداری

به طور خلاصه، کیت‌های موجود در سراسر دنیا دو نسخه دارند. اولی پلیری و دومی هواداری؛ از مهم‌ترین خصوصیت‌های کیت‌های پلیری می‌توان به جذب بودن کیت در بدن، ژلاتینی بودن لوگوی باشگاه و برند لباس، پیراهن تک، قیمت بالاتر نسبت به هواداری و… اشاره کرد. همچنین آزاد قرار گرفتن کیت در بدن، گلدوزی و دوخت بودن لوگوها، پیراهن و شورت، قیمت پایین‌تر نسبت به پلیری و… از خصوصیات اصلی کیت‌های هواداری است. شما باید براساس سلیقه، محلی که قرار است از کیت استفاده کنید و موارد اینچنینی تصمیم به خرید یکی از این دو نسخه بگیرید. (تمامی کیت‌های موجود روی سایت کیت‌وید هواداری بوده و شما برای سفارش کیت‌های پلیری و بچگانه باید به پیج اینستاگرام ما به آدرس kitvid.ir دایرکت دهید)

اضافه کردن اسم و شماره، جوراب و تگ به سفارش

در زمان ثبت سفارش در سایت کیت‌وید شما می‌توانید موارد دیگری از جمله اسم و شماره، جوراب و تگ هم به سفارش خود اضافه کنید. تمامی چاپ‌های اسم و شماره با فونت اصلی همان تیم که شما کیت آن را سفارش دادید، به صورت VIP و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد. همچنین در صورت نیاز می‌توانید جوراب(ساق فوتبالی) به سفارش خود اضافه کنید. برای انتخاب و اضافه کردن تگ به سفارش هم می‌توانید مطلب “چسباندن تگ روی لباس فوتبالی” را بخوانید.

سخن پایانی

پیدا کردن یک فروشگاه معتبر که بتوانید خیلی راحت به آن اعتماد کنید و اجناس کاملا وارداتی و درجه یک به شما ارائه کند تا دیگر نگران رسیدن جنس جعلی نباشید و همینطور به شما کمک کند انتخاب سایز دقیق و درستی داشته باشید و بدانید کیت پلیری برای شما مناسب‌تر است یا هواداری واقعا کار دشواری است.

با این حال، مجموعه کیت‌وید در تلاش است تا تمام این موارد را یکجا برای شما فراهم کند تا تمامی مشتریان با خیالی آسوده از هرآنچه که نیاز دارند به ما اعتماد کنند چراکه شعار کیت‌وید تضمین رضایت 100 درصدی تمام مشتریان بوده، هست و خواهد بود. پس به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید کیت به صورت امن و با خیالی آسوده هستید به کیت‌وید اعتماد کنید.

سوالات متداول شما در خصوص مطلب راهنمای کامل خرید کیت ورزشی برای مبتدیان

*چه کسانی باید کیت پلیری و چه کسانی باید کیت هواداری سفارش دهند؟!

کیت‌های پلیری بیشتر مناسب افرادی است که بدنسازی می‌روند و بدن خوش‌فرمی دارند و کیت پلیری باعث میشه بدنشون خیلی بهتر دیده بشه.

کیت‌های هواداری هم بیشتر برای افرادی هست که خیلی تناسب اندام خاصی ندارند و از کیت می‌خواهند در روزمره و حتی موقع ورزش استفاده کنند.

*برای مشاوره انتخاب سایز و پاسخگویی سوالاتم باید چه کاری انجام دهم؟!

فقط کافیه به پیج ما در اینستاگرام به آدرس kitvid.ir دایرکت بدید تا کارشناسان ما کامل شما رو راهنمایی کنند.

*چطور باید کیت خود را به روش صحیح شستشو دهم؟!

برای این کار شما فقط نیاز دارید 3 مرحله ساده را انجام دهید. برای اطلاع از این 3 مرحله مطلب “نحوه شستن لباس فوتبالی” را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *