تفاوت بین کیت ورزشی اصلی و جعلی

چطور تفاوت بین کیت ورزشی اصلی و جعلی را تشخیص دهیم؟!

به گزارش مجله کیت‌وید، یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران کیت‌های ورزشی در سراسر ایران کیفیت آنها است. متاسفانه فروش کیت‌های کم‌کیفیت در بسیاری از نقاط کشور طی سال‌های گذشته نارضایتی علاقه‌مندان را به دنبال داشته و آنها را دچار ضررهای مالی زیادی کرده است. این در شرایطی است که مجموعه کیت‌وید در سال‌های اخیر همواره در تلاش بوده تا کیت‌های ورزشی درجه یک و اورجینال را به دست علاقه‌مند و مشتریان خود برساند.

نشانه‌های کیت ورزشی جعلی

بدون شک با لمس جنس محصول می‌توان از کیفیت آن تا حد زیادی اطلاع پیدا کرد اما از نشانه‌های مهم یک کیت فوتبالی جعلی می‌توان به چند مورد اشاره کرد. جنس پارچه پلاستیکی، برچسبی بودن لوگوهای روی لباس(لوگوی تیم و لوگوی برند تولیدکننده)، خارش گرفتن بدن بعد از یک ساعت استفاده از کیت و استاندارد نبودن نوشته‌ها و لوگوهای روی کیت از مهم‌ترین و بارزترین نشانه‌های یک کیت ورزشی جعلی هستند.

نشانه‌های کیت ورزشی اصلی

شاید شما هم مثل خیلی از کسانی که قبلا تجربه تلخ خرید و استفاده از کیت ورزشی بی‌کیفیت را دارند با یک نگاه متوجه اصل یا جعلی بودن جنس کیت شوید. با این حال، مهم‌ترین نشانه‌های اصل بودن کیت عبارتند از: داشتن منافذ جریان هوا در لباس، دوخت یا ژلاتینی بودن لوگوهای کیت(لوگوی تیم و لوگوی برند تولیدکننده)، مارک‌دار بودن لباس، داشتن نوشته (MADE IN THAILAND) داخل یقه، استاندارد بودن نوشته‌ها و سایز لوگوها، نرم بودن جنس پارچه موقع لمس کردن آن و داشتن هولوگرام دارای کد در پایین لباس.

چطور تفاوت بین کیت ورزشی اصلی و جعلی را تشخیص دهیم؟!

بدون شک با چک کردن نشانه‌هایی که در بالا گفتیم شما می‌توانید قبل از خرید تا حد زیادی از کیفیت لباس خود اطمینان پیدا کنید. با این حال، باز هم احتمال خرید یک کیت فوتبالی کم‌کیفیت خصوصا در خریدهای آنلاین برای شما وجود دارد.

اطمینان از اصل بودن جنس کیت قبل از ثبت سفارش

تهیه یک کیت باکیفیت در ایران به دلایل مختلف کار خیلی دشواری است چراکه هر بار این امکان وجود دارد با اینکه شما هزینه زیادی پرداخت کردید، باز هم جنس کم‌کیفیت به دست شما برسد. این در شرایطی است که مجموعه کیت‌وید به عنوان یکی از معدود ارائه‌کنندگان کیت فوتبالی وارداتی در ایران در سال‌های اخیر همواره سعی کرده با قیمت مناسب، بالاترین کیفیت ممکن را به دست مشتریان وفادار خود برساند. یکی از افتخارات این مجموعه تا امروز این بوده که هیچ نارضایتی از سوی حتی یک نفر از مشتریان بابت کیفیت کیت‌ها نداشته است.

ضمانت تعویض و بازگشت وجه کیت‌وید

مجموعه کیت‌وید با وجود اطمینان کامل از کیفیت و اصل بودن محصولات خود، به عنوان تنها فروشگاه آنلاین محصولات ورزشی در ایران به شما ضمانت تعویض کیت و بازگشت وجه می‌دهد! در این مجموعه شما می‌توانید با خیالی آسوده از اینکه جنس اورجینال به دست شما می‌رسد و دیگر نیازی به بررسی نشانه‌ها برای تشخیص تفاوت بین کیت ورزشی اصلی و جعلی ندارید، خیلی راحت در سایت سفارش خود را ثبت کنید و منتظر رسیدن کیت اصلی خودتان جلوی منزل باشید. با این حال، چنانچه شما نیازی به تعویض کیت داشتید ما با کمال احترام برای شما این کار را انجام می‌دهیم. همچنین در صورت وجود هرگونه نارضایتی از سوی شما ما آماده‌ایم تا وجه شما را به طور کامل و با کمال احترام برگردانیم و این یعنی یک تضمین واقعی برای خرید جنس اورجینال!

سخن پایانی

مجموعه کیت‌وید این فرصت را برای علاقه‌مندان فراهم کرده تا با قیمتی مناسب، بالاترین کیفیت کیت وارداتی در ایران را دم در منزل خود دریافت کنند. همچنین ما ضمانت بازگشت وجه و تعویض هم برای تمام مشتریان خود در نظر گرفتیم تا خیال آنها را از بابت یک خرید آنلاین خوب راحت کنیم. شما برای ثبت سفارش کیت اصلی تیم محبوب‌تان فقط کافی است اینجا کلیک کنید.

سوالات پرتکرار شما در مورد تفاوت بین کیت ورزشی اصلی و جعلی

*کیت‌های موجود در کیت‌وید تولید کدام کشور هستند؟!

تمامی کیت‌های هواداری و پلیری موجود در مجموعه کیت‌وید تولید کشور تایلند زیرنظر مستقیم برندهای برتر دنیا مثل نایکی، آدیداس و پوما هستند.

*برای تعویض یا مرجوعی چه اقداماتی باید انجام دهیم؟!

فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *