چسباندن تگ روی لباس فوتبالی

چسباندن تگ روی لباس فوتبالی آیا امکانپذیر است؟ به گزارش مجله کیت‌وید، یکی از دغدغه‌های اصلی علاقه‌مندان به حوزه لباس‌های فوتبالی قبل از خرید، داشتن امکان و فرصت اضافه کردن تگ (برچسب‌های مرتبط با هر مسابقات) به کیت در زمان ثبت سفارش است. مجموعه کیت ‌وید که در سال‌های اخیر همواره در جهت جلب رضایت مشتریان خود گام‌های موثر و مهمی برداشته، حالا توانسته امکان چسباندن تگ روی لباس فوتبالی را برای مخاطبان و مشتریان خود فراهم کند.

تگ لباس فوتبالی چیست؟!

تیم‌های مختلف فوتبال در سراسر جهان به واسطه حضور در رقابت‌های گوناگون ملزم به استفاده از تگ‌های مختلف روی کیت در زمان حضور در آن تورنمنت هستند. به عنوان مثال، تمام باشگاه‌هایی که در لیگ برتر انگلیس یا هر لیگ دیگری حضور دارند، باید روی لباس‌های خود در هر مسابقه از این لیگ، تگ مشخصی را روی آستین لباس خود داشته باشند که این نشان دهنده برگزاری آن مسابقه در چارچوب مسابقات لیگ برتر است. به این ترتیب تیم‌ها طبق قوانین فیفا باید برای حضور در هر رقابت از تگ یا برچسب همان مسابقات روی آستین لباس بازیکنان استفاده کنند.

چند نوع تگ برای لباس‌ فوتبالی وجود دارد؟!

همانطور که در بالا گفته شد، هر تیم به واسطه حضور در هر تورنمنتی موظف به استفاده از تگ مخصوص آن است. به عنوان مثال، تیم فوتبال رئال مادرید برای حضور در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی اسپانیا و همینطور هر مسابقات دیگری که در آن شرکت دارد باید تگ مختص به آن را روی آستین بازیکنان تیمش قرار دهد.

از بین تگ‌های مختلف، 4 تگ معمولا بیشترین استفاده را بین تیم‌های اروپایی دارند که شامل تگ لیگ آن کشور، تگ لیگ قهرمانان اروپا، تگ فوندیشن و تگ قهرمانی جام باشگاه‌های جهان است.

بیشتر بخوانید = طرح لباس اول اتلتیکومادرید 2022

تگ لیگ فوتبالی چیست؟

در لیگ‌های مختلف فوتبالی در تمام دنیا، برچسب مخصوص آن لیگ وجود دارد که باید روی سر آستین بازیکنان تیم‌های حاضر در مسابقات وجود داشته باشد. به عنوان مثال، تیم فوتبال رئال مادرید برای حضور در مسابقات لالیگا باید از تگ لالیگا استفاده کند یا تیم منچستریونایتد موظف به استفاده از تگ مخصوص لیگ برتر انگلیس در زمان برگزاری مسابقات در این رقابت‌ها است.

تصویر نمونه تگ لالیگا و لیگ برتر انگلیس را در زیر می‌بینید:

تگ لیگ قهرمانان اروپا

این تگ که هر فصل فقط تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا می‌توانند از آن استفاده کنند شبیه توپ رسمی این مسابقات و متشکل از ستاره‌های زیبایی است که در صورت داشتن سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها، عدد تعداد قهرمانی‌های آن تیم باید وسط این تگ وجود داشته باشد. برای مثال، رئال مادرید از تگ لیگ قهرمانان اروپا با عدد 14 استفاده می‌کند و بارسلونا عدد 5.

تصویر نمونه تگ لیگ قهرمانان اروپا را در زیر می‌بینید:

تگ فوندیشن

این تگ هم یکی از تگ‌هایی است که تیم‌های حاضر در رقابت‌های اروپایی بین‌المللی مثل لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا موظف به استفاده از آن هستند. نوشته این تگ که به انگلیسی uefa foundation for children است به معنی بنیاد یوفا برای کودکان است. این تگ بیشتر نشان دهنده حمایت فوتبال اروپا از کودکان بی‌گناه است.

تصویر نمونه تگ فوندیشن را در زیر می‌بینید:

تگ جام‌ باشگاه‌های جهان

این تگ هر ساله تنها فقط به یک باشگاه می‌رسد! همانطور که از اسمش پیداست، فقط تیمی می‌تواند به مدت یک سال در هر تورنمنتی که شرکت می‌کند اعم از داخلی یا بین‌المللی از این تگ استفاده کند که قهرمان مسابقات جام باشگاه‌های جهان شده باشد. این تگ به معنی ایستادن آن تیم بر بلندای فوتبال جهان در یک سال گذشته‌اش است.

 تصویر نمونه تگ جام‌ باشگاه‌های جهان را در زیر می‌بینید:

بسیاری از کسانی که علاقه به داشتن کیت تیم محبوب‌شان دارند و به همین منظور به وبسایت مجموعه کیت‌وید مراجعه می‌کنند تمایل به اضافه کردن تگ‌های مختلف به لباس خودشان را دارند. مجموعه کیت‌وید موفق شده این امکان را با بالاترین کیفیت ممکن برای مشتریان و مخاطبان وفادار خود فراهم کند.

سفارش تگ فوتبالی دلخواه!

شما برای سفارش تگ دلخواه خود فقط کافی است در زمان ثبت سفارش گزینه تگ دلخواه خود را انتخاب کنید تا ما به بهترین شکل ممکن تگ انتخابی شما را روی کیت سفارش داده شده بچسبانیم.

سخن پایانی

شما در سایت کیت‌وید امکان سفارش هر 4 تگ محبوب لیگ‌ها (لیگ برتر انگلیس، لالیگا، بوندس‌لیگا، سری‌آ، لوشامپیونا)، لیگ قهرمانان اروپا (با تعداد قهرمانی‌های تیم شما)، فوندیشن و جام باشگاه‌های جهان را دارید و فقط کافی است گزینه آن را در زمان ثبت سفارش لباس تیم فوتبال محبوب‌تان انتخاب کنید.

سوالات شما در رابطه با چسباندن تگ روی لباس فوتبالی

*آیا برای اضافه کردن تگ به کیت باید هزینه جداگانه بپردازیم؟

بله، اضافه کردن آپشن‌های مختلف مثل تگ و یا چاپ اسم و شماره هزینه جداگانه‌ای خواهد داشت که بسته به انتخاب‌های شما در زمان ثبت سفارش، به صورت خودکار در سایت محاسبه و به صورتحساب شما اضافه خواهد شد.

*آیا می‌توان هر 4 تگ را به صورت یکجا سفارش داد؟

طبیعتا این امکان برای شما وجود دارد اما پیشنهاد ما این است برای انتخاب تگ، تگ‌های فوندیشن و لیگ قهرمانان اروپا را به همراه تگ لیگ سفارش ندهید و از بین تگ لیگ یا دو تگ مربوط به لیگ قهرمانان یک انتخاب داشته باشید. استفاده همزمان از تگ قهرمانی جام باشگاه‌های جهان روی هر کیت با تگ‌های دیگر بلامانع است.

*جنس تگ‌ها چیست؟

جنس تگ‌ها بسته به نوع آن متفاوت است اما غالبا به صورت مخملی و بسیار باکیفیت و تضمین شده خواهد بود حتی اگر از جنس برچسب‌های ساده باشد. بدون شک کیفیت برای مجموعه کیت‌وید مثل گذشته در اولویت خواهد بود و بنابراین تگ‌ها با کیفیت اورجینال روی کیت‌های درجه یک شما قرار خواهد گرفت.

2 دیدگاه برای “چسباندن تگ روی لباس فوتبالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *