نحوه شستن لباس فوتبالی

نحوه شستن لباس فوتبالی چگونه است؟!

به گزارش مجله کیت‌وید، یکی از دغدغه‌ها و سوالات اساسی خریداران یا علاقه‌مندان به لباس‌های فوتبالی، نحوه صحیح و اصولی شستشوی آن است. به طور کلی یک مدل اثبات شده برای شستشوی انواع البسه ورزشی از جمله کیت‌های فوتبال وجود دارد که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم.

جنس پارچه کیت‌های فوتبالی چیست؟

جنس پارچه تمامی کیت‌های موجود در مجموعه کیت‌وید ترکیبی از پلی‌استر و نخ است. این ترکیب به واسطه امکاناتی که در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد، بهترین ترکیب ممکن برای تولید کیت‌های فوتبال است که برندهای بزرگی همچون نایکی، آدیداس و پوما برای تولید البسه بهترین تیم‌های جهان هم از همین ترکیب بهره می‌برند.

ویژگی‌های ترکیب پلی‌استر و نخ در تولید کیت

از جمله ویژگی‌هایی که این ترکیب فراهم می‌کند، قابلیت جریان هوا در لباس برای جلوگیری از عرق کردن بیش از حد و بوی نامطبوع بدن پس از فعالیت‌های ورزشی است. همچنین این ترکیب باعث سبک بودن وزن کیت تا حد قابل توجهی می‌شود که ورزشکار یا مصرف کننده حس بهتری در زمان استفاده از کیت داشته باشد.

نحوه شستن لباس فوتبالی چگونه است؟!

به واسطه داشتن چنین ترکیبی در جنس پارچه، شستن کیت‌های فوتبالی باید طی چند مرحله ساده و با توجه به چند نکته مهم انجام شود.

نکته اول: در زمان شستشو باید لباس را برعکس(پشت و رو) کنید. یعنی باید قسمت داخلی لباس شستشو شود نه بیرون آن.

نکته دوم: ترجیحا باید کیت‌های خود را با دست شستشو کنید و با لباس‌های دیگر داخل ماشین لباسشویی نیندازید. مگر اینکه در زمان استفاده از لباسشویی، البسه دیگری در ماشین نباشد و فقط لباس‌های ورزشی خود را بشویید.

نکته سوم: پیشنهاد می‌شود فقط با استفاده از آب سرد کیت خود را شستشو کنید.

رعایت همین سه نکته ساده و کاربردی به شما کمک می‌کند تا عمر کیت‌های خود را تا حد قابل توجهی افزایش داده و هر بار بدون مشکل آنها را شستشو کنید. البته همه اینها در شرایطی است که اگر کیت‌های خود را فقط داخل ماشین لباسشویی هم بیندازید و هیچ کدام از این نکات هم رعایت نکنید باز هم اتفاق چندان خاصی برای کیت رخ نخواهد داد! چراکه شما در زمان خرید، یک کیت باکیفیت بالا از مجموعه کیت‌وید تهیه کردید که در برابر شستشو و استفاده زیاد مقاوم است. با این حال، برای افزایش عمر کیت و جلوگیری از هرگونه اتفاق غیرقابل پیش‌بینی، بهتر است در زمان شستشو به نکاتی که مطرح شد توجه کنید.

سخن پایانی

در مجموعه کیت‌وید تمامی اجناس با ضمانت کیفیت و اصالت تقدیم مشتریان می‌شود و همواره کیفیت بالا و جلب رضایت کامل مشتریان برای ما در اولویت قرار دارد. به همین دلیل، شما می‌توانید با خیال راحت کیت تیم محبوب خود را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمتی مناسب از کیت‌وید تهیه کنید و با مدل شستشوی ساده‌ای که به شما آموزش دادیم آن را هرچند بار که نیاز بود بشویید و مجدد استفاده کنید و تا سال‌ها از کیفیت و زیبایی آن لذت ببرید بدون اینکه مشکلی در ظاهر یا کیفیت لباس پیش بیاید.

سوالات پرتکرار در مورد نحوه شستن لباس فوتبالی

*هرچند بار که بخواهیم می‌توانیم کیت‌ها را شستشو کنیم؟

بله، اگر طبق آموزش این مطلب کیت‌ها را بشویید به شما اطمینان می‌دهیم که هر بار بعد از شستشو همان کیفیت روز اول را در کیت مشاهده می‎کنید.

*کیت‌هایی که چاپ اسم و شماره و تگ هم دارند باید به همین صورت بشوییم؟

تفاوتی ندارد. مدلی که در این مطلب آموزش داده شد برای کیت‌های بدون چاپ و همینطور با چاپ اسم و شماره و تگ هم قابل استفاده است. کیت‌ شما به هر شکلی که باشد فقط کافی است در زمان شستشو همین سه نکته را رعایت کنید.

*آیا نحوه شستن لباس‌های فوتبالی هواداری و پلیری متفاوت است؟!

نحوه شستن لباس‌های فوتبالی هواداری و پلیری هیچ تفاوتی باهم ندارند و برای هر دو می‌توانید از همین نکات استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *