فرق کیت‌ پلیری و هواداری

فرق کیت پلیری و هواداری در چیست؟!

به گزارش مجله کیت‌وید، در دنیای جذاب کیت‌های فوتبال، هواداران برای خرید همیشه با دو نسخه اصلی از این کیت‌ها روبرو هستند. نسخه اول پلیری و نسخه دوم هواداری. با این حال، عده زیادی هنوز تفاوت‌های اصلی این دو نسخه از کیت را نمی‌دانند و باز هم موقع سفارش نمی‌توانند تصمیم درستی برای خرید بگیرند. این در شرایطی است که برای تجربه یک خرید خوب شما نیاز دارید تا فرق کیت‌های پلیری و هواداری را به طور کامل بدانید.

تفاوت‌های کلی کیت پلیری و هواداری

از نظر کلی، این دو نسخه از کیت یکسری تفاوت‌های مشخصی دارند که بسته به نیاز شما و مکان‌هایی که قرار است از آن استفاده کنید باید سفارش دهید. این تفاوت‌ها شامل جنس لوگوها، نوع تنخور لباس، شورت ورزشی، قیمت و البته کمی هم جنس لباس است که به بررسی آنها می‌پردازیم.

فرق لوگوهای کیت پلیری و هواداری

لوگوها در کیت پلیری جنس ژلاتینی و نرمی دارند که روی لباس پِرس شده‌اند. معمولا این لوگوها براق بوده و شبیه‌ترین حالت ممکن را از نظر جنس به کیتی که خود بازیکنان اروپایی به تن می‌کنند دارد. این در شرایطی است که لوگوها در کیت هواداری کاملا گلدوزی شده و دوخت هستند که همین مسئله دوام آنها را برای مدت زمان بیشتری نسبت به پلیری تضمین می‌کند. (منظور از لوگوها؛ لوگوی تیم و لوگوی برند تولیدکننده لباس است.)

در تصویر زیر شما نمونه لوگوی کیت پلیری و هواداری را می‌بینید: (سمت راست هواداری و سمت چپ پلیری)

نوع تنخور کیت پلیری و هواداری

تنخور یا مدل قرارگرفتن لباس در تن شما برای هرکدام از این دو کیت متفاوت است. کیت پلیری حالت جذب‌تری نسبت به هواداری دارد و خصوصا از بخش پهلوها لباس بیشتر در تن شما جذب و به نوعی بدن‌نما می‌شود. با این حال، کیت هواداری به این شکل نیست و به طور کلی موقع استفاده حالت آزادتری روی بدن خصوصا از بخش پهلوها دارد که اگر شما بدن ورزشکاری ندارید توصیه می‌شود برای تجربه بهتر کیت هواداری تهیه کنید.

شورت ورزشی در کیت پلیری و هواداری

در زمان ثبت سفارش باید این نکته را بدانید که کیت‌های پلیری فقط پیراهن تک هستند و شورت ورزشی به همراه آنها نیست اما کیت هواداری شورت ورزشی ست خود لباس را به همراه دارد. همه اینها در حالی است که قیمت کیت پلیری اصولا کمی بیشتر از کیت هواداری است.

تفاوت جنس کیت‌های پلیری و هواداری

جنس پارچه هر دو نسخه کیت، تقریبا یکسان است اما در کیت پلیری منافذ جریان هوا روی پیراهن کمی مشخص‌تر دیده می‌شود و می‌توان گفت که نسبت به هواداری جریان هوای بهتری برای جلوگیری از تعریق و بوی نامطبوع بدن دارد. البته کیت هواداری هم دارای تکنولوژی جریان هوا است و عملکرد خوبی هم در زمان استفاده دارد اما منافذ جریان هوا در کیت پلیری نسبت به هواداری روی لباس مشخص‌تر دیده می‌شود.

در تصاویر زیر تفاوت جنس هر دو کیت را مشاهده می‌کنید: (سمت راست هواداری و سمت چپ پلیری)

کیت پلیری برای چه کسانی توصیه می‌شود؟!

پیشنهاد می‌شود افرادی کیت پلیری را خریداری کنند که قصد استفاده از آن در باشگاه و موقع ورزش کردن را دارند و یا حداقل بدن خوش‌فرم و خوش‌هیکلی دارند که با استفاده از کیت پلیری می‌توانند بازوها و بدن خود را بهتر به نمایش بگذارند.

کیت هواداری برای چه کسانی توصیه می‌شود؟!

پیشنهاد می‌شود کسانی کیت هواداری را تهیه کنند که قصد استفاده از کیت در روزمره، سفر، ورزش، منزل و دورهمی‌های دوستانه یا ورزشی را دارند. به طور کلی کیت هواداری به دلیل دوام بیشتر و نوع تولید و کیفیت، قابلیت استفاده در هرجایی که شما بخواهید را دارد و همین مسئله این نسخه را نسبت به پلیری کاربردی‌تر می‌کند.

سخن پایانی

حالا که با اصلی‌ترین تفاوت‌های کیت پلیری و هواداری آشنا شدید و می‌دانید براساس نیاز و خواسته خود باید کدام‌یک را سفارش دهید، در نهایت همه چیز به سلیقه و نوع انتخاب شما بستگی دارد. این مطلب و پیشنهادهای آن صرفا یک راهنمایی کلی برای خریداران بود تا بعد از خرید رضایت بیشتر و استفاده بهتری از کیت ببرند. مجموعه کیت‌وید اکنون هر دو نسخه کیت پلیری و هواداری را موجود کرده و شما این فرصت را دارید هرکدام را که تمایل داشتید سفارش دهید.

سوالات پرتکرار شما در خصوص فرق کیت پلیری و هواداری

*در سایت کیت‌وید فقط کیت‌های هواداری هستند، پلیری را باید از کجا سفارش دهیم؟

با توجه به اینکه مجموعه کیت‌وید به صورت تخصصی روی کیت‌های هواداری کار می‌کند، شما در سایت ما فقط می‌توانید کیت هواداری سفارش دهید. برای سفارش کیت‌های نسخه پلیری شما باید در واتساپ یا تلگرام به شماره 09372922729 پیام داده و یا به دایرکت پیج اینستاگرام ما به آدرس kitvid.ir دایرکت دهید تا کارشناسان ما با سرعت و دقت پاسخگوی شما باشند.

*من می‌خواهم کیت پلیری سفارش دهم اما می‌خواهم شورت ورزشی هم داشته باشد. آیا این امکان وجود دارد؟!

در اکثر اوقات چنین امکانی وجود دارد اما شورت ورزشی‌ای که برای شما در کنار کیت پلیری قرار داده می‌شود شورت ورزشی کیت هواداری بوده و از نظر جنس لوگوها همانطور که گفته شد متفاوت است. یعنی کیت پلیری + شورت هواداری قابل سفارش است چراکه کیت پلیری شورت ورزشی ندارد.

*روی کیت پلیری هم امکان چاپ اسم و شماره دلخواه و چسباندن تگ هم وجود دارد؟

بله کاملا امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *