زیباترین لباس تیم ملی فوتبال در جهان

زیباترین لباس تیم ملی فوتبال در جهان برای کدام تیم است؟!

به گزارش مجله کیت‌وید، غول‌های صنعت تولید کیت‌های ورزشی در دنیا، معمولا قبل از هر تورنمنت بزرگی تقریبا سه، چهار سال یک بار اقدام به طراحی و تولید کیت‌های جدید برای تیم‌های مختلف ملی در سراسر جهان می‌کنند. دو برند بزرگ تولید لباس ورزشی یعنی نایکی و آدیداس که تقریبا کیت تمام تیم‌های برتر ملی جهان را تولید می‌کنند رقابت سنگینی در این حوزه با یکدیگر دارند. اخیرا هم هر دو برند از تولیدات جدید خود برای تیم‌های مشهور ملی سراسر جهان رونمایی کرده‌اند که در این مطلب قصد داریم زیباترین لباس تیم ملی فوتبال در جهان را از بین همه آنها به ترتیب زیبایی بررسی و انتخاب کنیم.

 شماره 10: کیت اول تیم ملی فرانسه 2024

برند نایکی که از سال 2011 مسئولیت طراحی و تولید کیت‌های تیم ملی فرانسه را برعهده دارد این بار برای سال 2024 از یک زمینه آبی روشن‌تر نسبت به کیت قبلی استفاده کرده است. نماد خروس روی لباس کمی بزرگ‌تر شده و دور یقه این لباس هم پرچم سه رنگ فرانسه کار شده است. شورت ورزشی این کیت به رنگ کاملا سفید بوده و دقیقا قسمت پایینی آن مجددا پرچم فرانسه طراحی شده است. نوارهای قرمز رنگی هم در زیربغل و پشت بازو این لباس وجود دارد و جوراب ورزشی آن هم به همین رنگ است. تیم ملی فرانسه با هدایت دیدیه دشان با همین کیت در یورو 2024 شرکت خواهد کرد.

شماره 9: کیت اول تیم ملی ایتالیا 2024

تیم ملی ایتالیا از دو سال پیش یک تغییر اساسی در کیت‌های خود ایجاد کرده و آن هم قطع همکاری با شرکت پوما و شروع کار با آدیداس است. آدیداس این بار برای کیت اول تیم ملی ایتالیا 2024 مثل کیت قبلی این تیم از زمینه آبی استفاده کرده و پهلوهای این تی‌شرت نوارهایی به رنگ سفید و آبی تیره دارند که البته آبی تیره تا پشت لباس کشیده شده است. همچنین در سراسر پیراهن خط‌های عمودی وجود دارد که به این لباس زیبایی خاصی داده. جوراب ورزشی آن کاملا آبی به رنگ پیراهن و شورت ورزشی این کیت هم کاملا سفید طراحی شده که البته بخشی از پشت آن آبی رنگ است. خط‌های نماد آدیداس روی سرشانه‌های این لباس پرچم ایتالیا و سه رنگ سبز، سفید و قرمز است. تیم ملی ایتالیا با هدایت لوچیانو اسپالتی با همین کیت در یورو 2024 حضور خواهد داشت.

شماره 8: کیت دوم تیم ملی هلند 2024

فدراسیون فوتبال هلند از سال 1997 با برند نایکی همکاری می‌کند. این برند آمریکایی این بار برای کیت دوم تیم ملی هلند 2024 طراحی متفاوت و جالبی ارائه کرده است. زمینه این کیت آبی تیره است که دور یقه و سرآستین‌های آن رنگ نارنجی که همیشه رنگ کیت اول هلند بوده کار شده است. در سراسر قسمت جلویی این لباس طراحی‌های عمودی با استفاده از رنگ‌های نارنجی، فیروزه‌ای و سفید قرار دارد. شورت ورزشی این کیت به رنگ پیراهن بوده و فقط یک نوار سفید کنار آن کار شده است. جوراب ورزشی این کیت هم به رنگ سفید خواهد بود. کیت دوم تیم ملی هلند با هدایت رونالد کومان در یورو 2024 همین لباس خواهد بود.

شماره 7: کیت دوم تیم ملی پرتغال 2024

تیم ملی پرتغال هم مثل هلند از سال 1997 کیت‌های برند نایکی را برتن می‌کند. کیت دوم تیم ملی پرتغال با استفاده از یک زمینه تقریبا سفید و طراحی سراسری به رنگ آبی روشن تولید شده است. این طراحی برگرفته از تاریخ کشور پرتغال است و معنا و مفهوم خاصی را می‌رساند. زیربغل این کیت از نوارهای مشکی بهره برده شده و دور آستین و یقه آن هم دقیقا به همین رنگ طراحی شده است. شورت ورزشی این کیت به رنگ مشکی و جوراب آن کاملا سفید خواهد بود. تیم ملی پرتغال با هدایت روبرتو مارتینز در یورو 2024 در برخی از بازی‌ها با کیت دوم خود که به همین شکل خواهد بود در زمین ظاهر می‌شود.

شماره 6: کیت دوم تیم ملی آرژانتین 2024

فدراسیون فوتبال آرژانتین که از سال 2001 با آدیداس همکاری می‌کند اخیرا از کیت‌های اول و دوم خود رونمایی کرده است. کیت دوم تیم ملی آرژانتین 2024 با رنگ زمینه آبی سلطنتی و استفاده از رنگ‌ها و اِلِمان‌های این کشور جلوه جذابی دارد. سه خط آدیداس روی سرشانه و دور یقه و همچنین لوگوها به رنگ آبی آسمانی هستند و از نوارهای سفید روی یقه و پایین لباس به صورت عمودی استفاده شده است. شورت ورزشی این کیت درست به رنگ پیراهن است و تگ قهرمانی جهان وسط سینه و سه ستاره روی لوگوی این تیم درخشان ظاهر شده است. تیم ملی آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی با همین کیت در کوپا آمه‌ریکا 2024 شرکت می‌کند.

 شماره 5: کیت اول تیم ملی آلمان 2024

آدیداس به غنوان یک برند برتر آلمانی از سال 1982 وظیفه طراحی و تولید کیت‌های تیم ملی آلمان را برعهده دارد. این برند اخیرا برای حضور تیم کشورش در یورو 2024 اوج خلاقیت را به خرج داده و کیت اول بی‌نظیری طراحی کرده است. کیت اول تیم ملی آلمان 2024 با زمینه سفید و سرشانه‌های به رنگ پرچم آلمان که به زیباترین شکل ممکن طراحی شده جلوه درخشانی گرفته است. دو نوار مشکی در قسمت جلویی و پایین لباس قرار گرفته و در صورتی که کیت آستین بلند استفاده شود دوباره رنگ‌های پرچم آلمان به سر آستین درست مثل سرشانه‌ها اضافه می‌شود. شورت این کار مشکی و گاهی اوقات سفید بوده اما در قسمت پشت آن مجددا از پرچم آلمانی‌ها بهره گرفته شده است. جوراب ورزشی این کار کاملا سفید خواهد بود و آلمانی‌ها با هدایت یولیان ناگلسمان با این کیت در یورو 2024 شرکت خواهند کرد.

شماره 4: کیت اول تیم ملی آرژانتین 2024

کیت اول قهرمان جهان برای حضور در مسابقات پیش‌رو طبق معمولا طراحی شده اما با جزئیاتی متفاوت. راه‌راه آبی روشن و سفید طبق روال همیشه در این کیت هم دیده می‌شود و نکته قابل توجه در این کیت فقط لوگوهای طلایی این کیت است. کیت اول تیم ملی آرژانتین 2024 با لوگوهای طلایی فدراسیون فوتبال، آدیداس و قهرمانی جهان به تمام دنیا نشان می‌دهد که این تیم قهرمان جام جهانی اخیر بوده و همین نکته به تنهایی این کیت را از تمام کیت‌های دیگر در کل دنیا متمایز می‌کند. شورت و جوراب ورزشی این کیت سفید و گاهی مشکی خواهد بود.

شماره 3: کیت اول تیم ملی بلژیک 2024

وظیفه طراحی و تولید کیت‌های تیم ملی فوتبال بلژیک برعهده شرکت آدیداس است. آدیداس در طراحی کیت اول تیم ملی بلژیک 2024 خلاقیت‌های جدیدی مخصوصا در بخش رنگ این کیت به خرج داده است. زمینه کیت جدید برخلاف گذشته قرمز نیست و این بار از رنگ مارون استفاده شده است. همچنین طراحی لوزی شکل با استفاده از تاج روی لوگو بلژیک وسط لوزی طرح خاص و جذابی را برای کیت اول این کشور رقم زده. همچنین در این کیت از نوارهای مشکی و کرم هم بهره برده شده و شورت ورزشی آن مشکی و جوراب به رنگ پیراهن است.

شماره 2: کیت دوم تیم ملی آلمان 2024

همانطور که در بالا گفته شد، آدیداس برای تیم ملی آلمان این بار سنگ‌تمام گذاشته و کیت دوم آلمان 2024 اکنون یکی از زیباترین کیت‌های تیم‌های ملی فوتبال در جهان به شمار می‌آید. در این کیت از دو رنگ متفاوت و جذاب صورتی و بنفش استفاده شده که بی‌سابقه بوده است. این کیت از قسمت بالایی پیراهن با رنگ صورتی شروع می‌شود و همینطور تا پایین لباس، شورت و همینطور جوراب به شکل منظم و یکدست تا رنگ بنفش تیره کم‌کم حرکت می‌کند. در سراسر لباس طراحی‌های مثلثی شکل خودنمایی می‌کند.

شماره 1: کیت دوم تیم ملی کره‌جنوبی 2024

بدون شک زیباترین کیت تیم ملی فوتبال جهان متعلق به کره‌جنوبی است. نایکی که از سال 1995 کیت‌های این کشور را طراحی و تولید می‌کند این بار برای کره‌ای‌ها طراحی شگفت‌انگیزی انجام داده است. ترکیب دو رنگ سیاه و سفید در کیت دوم تیم ملی کره‌جنوبی 2024 با استفاده از رنگ‌های صورتی و آبی‌روشن در کنارش به شدت خودنمایی می‌کند. در بین تمامی کیت‌های تیم‌های ملی در سراسر جهان این طراحی بسیار خاص و متفاوت است و کره‌ای‌ها قرار است با این کیت در زمین حسابی از هواداران فوتبال دلبری کنند.

سخن پایانی

در این مطلب به ترتیب از شماره 10 تا شماره 1 بهترین و زیباترین لباس تیم ملی فوتبال جهان را به شما معرفی کردیم. خبر خوب این است که به زودی تمامی این کیت‌ها در سایت کیت‌وید قابل ثبت سفارش خواهد بود و شما علاقه‌مندان می‌توانید زیباترین لباس‌های تیم‌های ملی دنیا را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه لباس ورزشی کیت‌وید تهیه و بعد به تن کنید.

سوالات پرتکرار شما در خصوص زیباترین لباس تیم ملی فوتبال در جهان

*این رده‌بندی که نوشتید رسمی هست یا از خودتون نوشتید؟!

کارشناسان مجموعه کیت‌وید با بررسی تمامی کیت‌های جدید تیم‌های ملی در سراسر دنیا در نهایت به جمع‌بندی و رتبه‌بندی این کیت‌ها پرداختند که شما نتیجه آن را دیدید و خواندید. این نظر کارشناسان کیت‌وید بوده و ممکن است علاقه‌مندان در رتبه‌بندی کیت‌ها براساس سلیقه خود نظر دیگری داشته باشند.

*چه زمانی کیت‌هایی که معرفی کردید موجود می‌شوند؟!

به زودی این اتفاق رخ می‌دهد، منتظر باشید.

*ورژن پلیری کار را هم موجود می‌کنید؟!

تمامی کیت‌های این مطلب به زودی در دو ورژن هواداری و پلیری در کیت‌وید قابل سفارش خواهند بود. طبق روال برای سفارش کیت پلیری به دایرکت اینستاگرام ما و برای سفارش کیت‌های هواداری به سایت مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *